Obserwatorzy

sobota, 21 lutego 2015

bardziej normalnie :)





Dziś wzięło mnie na nieco spokojniejszy makijaż. Nie mogę przecież zawsze chodzić jak papuga :)
Do wykonania tego makijażu użyłam :
pigmentów z Inglot'a nr 181, 300,39
serum do rzęs Eveline jako bazę która mocno zbudowała moje rzęsy
tusz Eveline extension volume
korektor pod oczy artc scenic najjaśniejszy
baza pod cienie Inglot Eye Shadow keeper
Czarną kredkę Inglot 89
cień do brwi z palety colour focus
Cień w kremie mineral Vipera 308
róż Burjois 37
Puder HD Inglot nr mi się starł :(
podkład Paese long cover fluid 00 porcelana
puder rozświetlający Inglot 59
Puder do modelowania twarzy 502
Ozdoby do ciłą czyli brokat Inglot'a 72
pomadka Dior Addict 773



Wiem ,że nie jestem mistrzem zdjęć i pozostawiają one wiele do życzenia. Niestety u mnie w pokoju nigdy nie jest wystarczająco jasno a i lampka dodatkowa sobie nie radzi :( Nie wspomnę o tym że zdjęcia wykonywane są byle czym.

2 komentarze: