Obserwatorzy

piątek, 20 lutego 2015

krechy

Witam Was ponownie! Jestem mega podjarana bo farbowałam włosy. Zawsze wtedy czuję się jak nowa. Niby nic, ale jak poprawiam to co nie do końca było takie jak chciałam to jaram się jak dziecko w cukierni! Ale o tym dla czego nie do końca wyszło jak chciałam postaram się napisać jutro a dzisiaj bardziej kreskowo.
Jakiś czas temu a właściwie dość dawno zauważyłam ,że po nie do końca przespanej nocy puchnę na twarzy a przede wszystkim na  powiekach. Moje niestety są mocno opadające i mają znaczny nadmiar skóry :(  . Cóż taka moja uroda. Zastanawiałam się jak sobie z tym poradzić bo za bardzo kremy sobie nie radziły. Okazało się że porządna krecha całkiem nieźle odwraca uwagę. To wcale nie musi być czarna kreska. Kreskami można się bawić! Cieniować, nakładać jedną nad drugą. Oczywiście jak nie ma czasu na kreskę to lepiej z niej zrezygnować niż zrobić sobie krzywdę. Mówię tu o kresce latającej po ruchomej powiece albo o kresce żyjącej własnym życiem.





                                  jakieś cienie no name plus duraline (kocham duraline <3 )





tutaj mamy kreskę zrobioną eyelinerem plus pigment z duraline inglota







 złoty cień plus co? Duraline





i znowu duraline.. Wybaczcie mi moje krzaki a nie brwi ale byłam przed "strzyżeniem". Moje brwi naturalnie to istna dżungla. Krzaki, busz i dziury... Ale i tak je kocham :)



A Wy macie swoje ulubione kreski? Czy jednak wolicie klasykę w czarnej postaci?  

6 komentarzy:

  1. Ale śliczne!

    kam-ilaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oja! :O jak kolorowo! uwielbiam to :)
    myślałaś może nad zrobieniem tutorialu takich kreseczek? z chęcią bym się od Ciebie nauczyła je robić :)
    A brwiami się nie martw! ja chciałabym mieć takie "krzaki", ponieważ moje brwi wyglądają jakby ich nie było. nie dość że ich mało to są jaśniutkie i cienkie, niestety, przez co muszę je zawsze malować.

    http://fetyshunicorn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kreski :) takie kolorowe :)

    http://kraina-kobiecosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza jest bajeczna! Ja tak nie potrafię ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. musze sie w koncu nauczyc kreseczki robic takie ładne jak Twoje;)

    OdpowiedzUsuń
  6. przede wszystkim dobrze jest mieć Duraline dużo łatwiej nakłada się kolor na kolor. Ja kocham kreski ala ombre, ale na tyle często je robię że stwierdziłam że nie będę każdej uwieczniać i to był mój błąd:P

    OdpowiedzUsuń