Obserwatorzy

niedziela, 15 lutego 2015

odkopaniec




A tutaj wykopalisko z przed hmmm.. roku może dwóch... Kto by to zliczył :P Jeszcze stare włosy i niestety zjedzone kolory.
 Bardzo lubię wracać do starych zdjęć. Pokazują czy w moim malowaniu coś się zmienia, poprawia, Czasem mi troszkę wstyd przed samą sobą że coś zrobiłam tak a nie inaczej. Patrząc na to zdjęcie też bym coś poprawiła. Najważniejsze to rozwijać się , uczyć nowych technik. Trzeba chłonąć od osób bardziej doświadczonych wszystko to co najlepsze. Mogą to być koleżanki, ulubione youtuberki czy starsza siostra :) 
Wy też upamiętniacie swoje makijaże? Ja mam swoje podzielone na foldery i jeden z nich nazywa się " ochydka". Tam mieści się zbiór makijaży które nie ujrzą światła dziennego. Zerkając na nie zastanawiam się co ja chciałam tam zdziałać :) Na pewno efekt końcowy nie był tym zamierzonym...chyba :)

3 komentarze:

  1. Mam sentyment do tego zdjęcia... :) bo jest mi znajome z meila
    Pałka ja uwielbiam Twoje mejkapy i z chęcią chciałabym zobaczyć Twoje "ochydki" bo jakoś szczerze mówiąc nie umiem sobie ich wyobrazić i nigdy ich nie widziałam live...
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz przepięknie zrobione usta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje Kraina Kobiecości. To czarny Khol 01 z inglota plus pomadka freedom system colour play numeru nie pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń