Obserwatorzy

czwartek, 12 lutego 2015

o Mamma Mia!!!!!!!! :))

Mamma Mia!!!!


Już mam moje piękne, błyszczące cudeńka! Całą ich rodzinkę !
Najnowsze pigmenty Inglot'a z serii Mamma Mia.
Piękny błysk, cudowna pigmentacja..
 Cena 30zł za pigment to nie dużo za takie shiny cudo.
To była miłość od pierwszego spojrzenia . Od razu wiedziałam ,że muszę mieć je wszystkie!
Jak pomyślałam tak zrobiłam. Część z nich sprawiłam sobie sama , resztę zakupił mi mój luby. Zachwycona i podekscytowana odkręcam w domu słoiczki i co? Rozczarowana? W jednym z pigmentów było go mniej niż w pozostałych. Myślę sobie ale mi się trafiło :( Cała radość opadła. OD razu pobiegłam do jednego z salonów i okazało się ,że słoiczki z pigmentami Inglot'a nie muszą być pełne. Każdy słoiczek ma odpowiednią gramaturę i jego zapełnienie zależy od zmielenia. Więc znowu zadowolona wróciłam do domku po moje cacuszka!
Naprawdę polecam wszystkim maniczkom błysku! 



  
oto ta szczęśliwa rodzinka! Boskie prawda? <3









a tutaj zmalowałam sobie oczko wszystkimi na raz!!! zdjęcia niestety zjadły ich połysk :(
A Wy miałyście już z nimi styczność? Jakie są Wasze wrażenia? 

2 komentarze: